Bristningsgränsen.

Just nu känner jag att jag inte klarar så mycket mer. Jag vill bara lägga mig ner och dö.

Innan jag åkte till jobbet så börja de svida utan helvete i ögonen så jag kom in nästan grinandes av smärta till apoteket och köpte ögondroppar som jag droppa i när jag kom till jobbet. Men den effekten va ju inte långvarig.

Och nu när jag åkte hem så fick jag ju såklart en fluga i ögat och det trodde jag skulle göra mig blind. Det svider än.

Kändes inte bra att jobba med mina röda svullna ögon, men vad gör man? Nu får jag iallafall vila mig under helgen. Det ska bli skönt...hoppas detta släpper tills jag ska jobba natt nästa vecka. Ska nog ringa vårdcentralen imorgon och be dem kolla på mina ögon. För vad som har hänt med dem vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tack va snäll du är bruden =)

Roligt att du gillade nya designen...fan de där med ögonen lät verkligen inge vidare =/ Hoppas att det går över

2010-07-15 @ 23:41:35
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0