Creapy.

Det vore så gött att få lite ändring här i världen.
Jag cyklar ju en mil till jobbet när jag väl jobbar, men jag funderar på att börja ta power-walk promenader på kvällen innan jag går och lägger mig.

Jag tror jag måste sysselsätta mig lite på kvällarna så jag kan somna bättre.

Sitter just nu och kikar på Unga Mödrar och jag ser något skrämmande...både i personlighet och utseendemässigt...! Herregud!! Likheterna verkligen skriker ut sig självt.

Pratade med Jessie förut, tack gumman för att jag fick reflektera lite över mitt liv med dig. Jag vet att jag kan lita på dig och att jag får kloka råd från dig.

Middag blir nog ris, fiskpinnar och hollandaisesås...yammie! Börjar bli hungrig nu då jag inte är en frukostmänniska. Ska försöka ha middagen klar tills älskling kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0