Dagens sysslor.

Vaknade till imorse innan mannen gick till jobbet och kände mig pigg, men jag tänkte att jag ligger kvar en stund till och jag somna som en stock. Vaknade av alarmet eftersom jag ska tvätta, och va mycket tröttare än vad jag va innan.

Nu rullar de två första maskinerna...sen kastar jag in allt i tumlaren när de andra två ska köras. Ska använda mig av torkskåpet idag tänkte jag. Det kommer bli tropikerna här inne i lägenheten om jag hänger bröt tvätt. Redan varmt och sen kommer fukten på de...hemskt.

Sen i lördags har det kliat av och till i ögonen på mig och nu kliar de konstant, jag vet inte vad jag har gjort och röd i ögonen börjar jag bli. Jag vet inte om det har med allergin att göra eller vad det är för jag har aldrig haft kliande ögon förut. Det är bara luftvägarna som påverkats. Är grymt jobbigt att behöva klia sig i ögonen hela tiden för det gör ju ont till slut.

Jag fattar inte vad som hänt med mina ögon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0