Dränkt.

Jag och Jessie skulle cykla ut till Bergvik förut, och precis när vi kom fram så börja det vräka ner regn, men regnet slutade ju inte så vi fick cykla hem i ösregn. Såg ut som en dränkt katt när jag kom hem så jag sitter med en handduk i håret....kläderna är sjöblöta.

På Bergvik träffade jag en kompis som ganska nyligen fick barn. Herregud vilken söt liten prinsessa. Alltid kul att träffa vänner.

Fick inte så mycket sömn efter jobbpasset. Det var så sjuktligt varmt ute så jag låg mest och vred mig i sängen. Tack o lov att det inte är så varmt ute nu så jag kan få in lite luft i lägenheten. Luften står still här inne och värmen om kvällarna är hemsk.

Ska slöa vidare, se på tv och bara ta det lugnt...kroppen vill inget annat än att vila. Känner mig inte i form idag...cykla va grymt jobbigt och sen hoppa kedjan till cykeln ur så nu måste jag fixa den....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0