Drömmen om ett större boende.

Jag har suttit här hemma nu ett bra tag och drömt om hur det skulle vara för oss att bo i en större lägenhet. Jag kan bara se positiva fördelar men jag vet inte riktigt om jag törs skaffa ett gemensamt boende än. Är så rädd för att det ska spricka mellan mig och Micke...så jag vill avvakta lite till, dessutom finns det ingen ledig lägenhet i detta området just nu, men det dyker väll upp någon fram till hösten kan jag tänka mig och då ska jag börja bearbeta det igen...hehe!

Jag är så trött att dela tvättstuga med en massa folk. Idag när jag kom ner dit så var det vita klinkergolvet grå/svart och det va damm och snusk överallt. Jag tror endel tänker här att vi andra som verkligen lägger ner oss och städar efter oss även ska städa efter dem. Och så skitigt som det var i den tvättstugan kan inte det ha blivit städat där på över en vecka...men jag tog fram golvmoppen och drog den över golvet för att få bort det svarta och sen när de torkat så sopade jag bort dammet osv...så nu är golvet iaf vitt igen. Tänk vilken duktig människa man känner sig när man är den som tar ansvar och städar.

På tal om annat så tror jag min mobil börjar spöka. Igår fick jag höra att jag hade ringt en viss person och jag har inget som helst minne av att jag hade ringt..men när jag tittade i mobilen så hade jag faktiskt ringt, och det konstiga va att det var när jag jobbade så antagligen har mobilen ringt det numret själv. Sen igår vill mobilen kopiera över alla simkontakter på nytt varje gång jag ska in i telefonboken. Så jävla störigt. Antagligen känner mobilen på sig att jag har tänkt att byta ut den så småningom men det blir ju inte än lixom. Jag har redan satt sikte på en mobil men jag vill inte byta förrän nästa år har jag tänkt mig. Då ska jag inte binda något nytt abbonemang tror jag utan jag köper nog loss mobilen och sen får jag ett billigare abbonemang.

Snart klar i tvättstugan och blire en dusch och lunch innan jag ska möta upp Jessie senare idag för en Thaimat middag tror jag :) mums!


Yinnie och hennes kompis Daphne :)


Kommentarer
Postat av: anna

Ni har ju redan ett gemensamt boende?

2010-07-13 @ 14:06:54
URL: http://www.metrobloggen.se/bebbenbebben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0