Eclipse.


Iordninggjord för bio ikväll :) Filmen börjar runt 18-tiden och efter de blir det 2 timmars Eclipse...det ser jag verkligen fram emot.

Min älskling är för söt...igår natt när han kom hem så sa han:

- Älskling, älskar du mig?
* ja, klart jag gör
- Hur mycket?
* Jättemycket
- På en skala 1-10?
- 100

sen när jag frågade samma sak så sa han att eftersom 10 är max så älskar han mig 10, så jag fick väll ändra mig till 10...men ändå :) Så himla söt och det är precis vad man vill höra innan man somnar. Gulliga underbara prins! Ska bli så mysigt att gå på bio ihop...sist vi var på bio så var det New Moon så det är verkligen på tiden att det blir en bio nu.

Ser fram emot en helt underbar kväll... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0