Fredag.

Idag är det fredag och jag är ledig från jobbet :)
 
Jag och Yinnie busade förut och hennes öron har en tendens att vika sig bakåt, så jag va tvungen att ta en bild på henne när hon hade båda öronen bakåt. Jag fick mig ett gott skratt iallafall. Hon älskar sin Tennisboll och kan leka med den i timmar om hon fick bestämma.

Hon ger mig en sån glädje och många skratt. Hon är bland det bästa som kunnat hända mig och jag ångrar inte en sekund att bestämde mig för att skaffa hund. Du är mitt liv Yinnie...matte älskar dig mer än något annat!

Jag vet inte hur lång tid det tar innan mina ögon är helt återställda. Såhär såg de ut igår på dagen...sen på kvällen blev det mycket värre och jag trodde jag skulle dö.


Det svider och kliar och ögat är jätterött. Men jag får uthärda sin pollenallergi! =/ Hoppas det ger sig så jag kan jobba normalt till veckan och slippa klia mig i ögonen hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0