Godmorgon för er/Godnatt för mig.

Nu är jag hemma efter en natt på jobbet...ska alldeles strax gå och lägga mig.
Tar ju tid hem då jag cyklar ca 1 mil för att komma till jobbet, men jag är nöjd för jag har redan tappat några centimeter kring höften osv för jag får på mig min lillasysters shorts. Det är en bedrift kan jag säga för en som haft en syster som varit betydligt smalare än mig.

Yinnie är rastad och nu vill hon gå och lägga sig. Tokan har sovit hela natten med Husse och nu vet hon att det är Mattes tur att sova, så hon ligger redan utslagen i soffan.

Dags att få några timmars sömn, om jag inte minns fel så slutar Micke 13 idag så jag kommer nog väckas då!
Godnatt! / Godmorgon!


Här är också en bild med frisyren jag vill få tillbaka.
Hjälp jag ser ju ut som att jag medverkat i en skräckfilm på denna bilden...men det bjuder jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0