Idag är en stor dag.

Vaknade idag och insåg att idag är en stor dag för mig.
Jag ska äntligen få se Eclipse.

Som den lilla Twilight-nörd jag är så är jag givetvis överlycklig för att jag äntligen ska få se den filmen...
Känns bra att äntligen få se den filmen med min Micke.

Hade enormt svårt att somna igår när det var så varmt men jag slockna tillslut och imorse var jag inte pigg alls så jag sov till 10 typ :) Yinnie sover än...så ska väll gå ut med henne snart innan jag ska börja göra mig iordning lite. Solen har ju tydligen beslutat sig för att gömma sig bakom moln i Karlstad idag så det blir en innedag.

Dags att göra något med denna dag...tills vi ska på bio vid 18 ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0