Inte alls kul.

Under de senaste dagarna har det kliat som bara den i mina ögon. Igår började de till å med svullna upp. Idga kliar det inte så mycket men dom är svullna. Fattar inte vad jag gjort eller vad som hänt.

Igår hade jag positiva tankar om en sak och sen bryts dom i tusen bitar. Men detta ska fan ordna sig. Jag vill det :)

Mannen är på jobbet och jag saknar honom, vi har en tendens till att gå om varandra nu när jag jobbar. Ska jobba extra idag och nästa fredag utöver mina andra pass. Jag ser verkligen fram emot lönen som kommer i slutet av augusti. Utan mina extra pass hade jag 89 timmar under hela juli men redan nu har jag 3 kvällar och 3 nätter extra. + att igår fick jag börja 2 timmar tidigare än vad jag egentligen skulle.

Men mer klirr i kassan för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0