Jobb.

Nu ska jag snart iväg och göra min enda natt på posten denna veckan. Börjar 22.30 så det är ca 1 timme kvar tills jag ska cykla iväg. Har bara en natt och en kväll denna veckan så det är rätt gött då jag jobbar massor. Svänger in på Ica Hagahallen och köper något gött att ha med till jobbet. Blir nog frukt osv...och självfallet en Cola :) Yammie!

Idag blire å jobba i halvlånga leggins...blir väll inte skitsnyggt till stålhätteskorna men de får folk stå ut med :) Dör väl av värmeslag annars..! Bäst att fixa håret...ska plattas iallafall...hoppas mitt huvud hänger med hela natten...har världens huvudvärk! =/


Jag har bestämt mig för att färga tillbaka till denna färgen och fixa luggen :) Dock har jag håret uppsatt på denna bilden...men jag ska ha kvar den längden jag har nu fast färga det mörkbrunt och klippa lugg. Denna bilden är från hösten 2007 när vi bodde på Rud i mammas gamla lägenhet. Den saknar jag!

En ny Helene ska det bli till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0