Lång natt.

Nattens pass på jobbet var ingen lek kan man påstå. Jag skulle jobba totalt 12 timmar på posten. Vid 4-5 började mina krafter sina och jag kände att jag skulle somna vilken sekund som helst. Men jag höll ut och när jag kom hem så gick jag en liten runda med Yinnie innan jag tog en snabbdusch och sen kröp ner i sängen.

Sov fram tills mannen kom hem från jobbet, kändes rätt konstigt att vakna på eftermiddagen. Yinnie hade inte heller planer på att gå upp så hon la sig och sov med mig imorse.

Jessie ringde strax efter att jag vaknat till och tyckte att jag skulle komma förbi hennes jobb innan jag börjar jobba. Klart man gör det och få sitta och töla lite med henne innan man gör sitt sista pass för denna veckan. Käka en supersub innan jag drar till jobbet....mums!

Jag är helt fast vid att få tag i en större lägenhet, och letandet pågår. Vi vet vad vi vill ha och vart vi vill bo, nu väntar vi bara på att få hitta en! Vi har tänkt oss en 3a för att få det där underbara extra-rummet där man kan hänga tvätt, ha datorn osv. :)

Dags att gå ut med vovven och sen försöka vakna till....jag är helt slut i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0