Late Night.

Jag som är en riktig Twilight-nörd såg verkligen fram emot kvällens film.
Mina förhoppningar var höga...och redan i början av filmen fick jag världens rysningar.

Den var så sjukt bra...det bubblade känslor inom mig under hela filmen.
Detta gjorde min dag och jag kan inte vara lyckligare än vad jag är nu.

Imorgon ska jag tvätta...vilket nöje! Men det måste göras...får ju bädda rent lite oftare nu när det är så varmt...så imorrn blire att tvätta sängkläder osv.

Nu är det bara att vänta på att Eclipse kommer ut på dvd och att Breaking Dawn släpps på bio....dröjer väll kanske 3mån innan Eclipse kommer på dvd och ca 1år innan Breaking Dawn kommer på bio...men den som väntar på något gott får allt vänta..!

Haft en supermysig kväll på bion med min man.
Han sover sen länge tillbaka men jag sitter uppe än...ingen idé för mig att gå å lägga mig än för jag ligger bara och stirrar i taket...

Till hösten när jag har Eclipse på dvd blir det en Twilight movie-night :)


Mormors Prins! Han är en korsning mellan Papillon och Lhasa Apso. Det är tack vare Prinsen att jag valde rasen Papillon. Jag passade honom över julen 2008 och det var verkligen superroligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0