Mobilen dog.

Inatt när jag jobbade så började batteriet ta slut i min mobil så jag stängde av den och sen tänkte att jag skulle ladda upp det när jag kom till mammas jobb. Så när jag slutade så cyklade jag i full fart till mammas jobb och skulle hinna ladda min mobil innan de kom dit med min frukost. När jag stoppar i laddaren står det "batteriet kan inte laddas då inget sony-ericsson batteri används".

Jag tänkte: va i helvete är detta....och försökte igen...samma text dök upp i rutan. Blev mer och mer frustrerad och inväntade mamma och styvfar. Min styvfar tog min mobil och försökte ladda den i två olika laddare men de gav samma resultat. Tillslut försvann även all täckning på mobilen och den blev helt svart. Sen dess har den legat här hemma helt avstängd. Fick med mig en mobil från mammas jobb men den va ju

Det tråkigaste är att jag har letat överallt efter kvittot på mobilen utan lycka. Jag vet att det ligger i kartongen som mobilen kom med, men jag hittar inte kartongen då jag har flyttat emellan. Så antaligen har kartonger åkt till tippen eller så har den gått och gömt sig. Jag vet ju inte om Telia kan ha kvittot på min mobil i nån databas eller något men det ser mörkt ut för min mobil.

Så nu har jag min gamla LG telefon igen och betalar dyrt abbonemang för en mobil som bara ligger. Ibland har jag verkligen inte tur.

 


Min fina mobil
(bild tagen från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0