Nelly.

 
Idag kom mitt härliga paket från Nelly. Klänningen måste tyvärr sys in om jag ska kunna använda den, tröjan som jag har på mig på bilden ÄLSKAR jag. Den är så mysig och helt klart värd sina 59kr. Chinosen var coola och till rätt topp kan de bli grymt snygga. Vet redan vilket linne jag ska matcha dem med :)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att filosoferat kring min panik-ångest attack som jag fick inatt. Jag låg och skakade, hackade tänder och kände hur hjärtat rusade iväg. Jag har ingen om varför jag får dessa sömnlösa nätter och panik mitt i natten men något under ytan ligger och försöker bubbla upp tror jag. Mannen frågade om jag hade börjat tveka på oss men det är klart att jag inte har. Jag smsade fina Annika inatt vid halv 2 och fick reflektera lite kring mitt liv och prata med henne. Tack snälla vännen för att du tog dig tid och svarade på mina sms så sent.

Nu ikväll ska jag inte göra så mycket. Ska kanske gå ut på en power-walk promenad för att se om det underlättar...vet inte om jag kan sitta uppe så sent idag för jag tror att Mickes kompis ska sova här. De drog iväg ganska så direkt och jag har ingen aning om vart de skulle.

I have/had a dream. Undra om jag kan uppfylla den någonsin? Undra om mina tankar på nätterna försöker säga mig något? Känslan säger något men hjärnan vill något helt annat....ska man tro på det undermedvetna och lyssna på det, eller ska man lyssna på sitt eget ego?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0