Onsdag morgon.

Igår jobbade jag 23.00-06.30. Medans jag jobbade fick jag ett ändrat arbetspass inför ikväll då jag ska köra en långnatt istället. Jag kommer vara helt slut när jag slutar jobba imorgon bitti och det är tur att jag börjar 23 torsdag kväll. Jag har inte lyckats sova så mycket efter jobbet som jag hade hoppats på, men jag ska nog orka jobba ändå. Dock kommer cykelturen hem imorrn bitti att bli ett helvete.

Helgens planer är att gå ut med en kompis, vi vet inte riktigt vart det bär av än...men någonstans ska vi ju :) hehe!

Jag är så sugen på att fixa en ny hårfärg på mig själv och det blir till hösten. Jag har lite funderingar på hur jag vill göra det, men jag ska överlägga med Carro också som ska få äran att fixa mitt hår. Jag måste försöka åka hem till henne någon helg och hälsa på henne och hennes söta son Melwin och hennes pojkvän Kristoffer. Längesen jag träffade dem faktiskt.

Får försöka tajma något när Micke har semester så han kan följa med, han är ju trots allt kompis med Carros pojkvän och det är kul att det är så... ;D

Ska kika klart på Unga Mödrar och sen ta en dusch innan jag ska vidare till jobbet för ett låååångt arbetspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0