Produktiv.

Idag har jag städat i lägenheten...jag plockade bara undan lite och dammsög bort det värsta. Det är så sjukt varmt så jag orkade inte göra för mycket.

Jag gick ner till tvättstugan och bokade tvättid inför imorgon. Vi har så sjukt mycket tvätt så jag vet inte hur jag ska göra för att få plats med allt i lägenheten. Torkrummet är det sämsta jag varit med om...tvätten torkar så extremt långsamt.

Det är stunder som dessa då jag vill ha en egen maskin och en trädgård eller balkong att hänga tvätten på. Men jag får använda det usla torktrummet. Det är så skönt att det är svalare ute just nu så det inte blir så äckligt varmt här inne i lägenheten.

Så imorgon innan jobbet ska jag dra undan ett stort berg tvätt och sen ska jag spendera kvällen på jobbet. Blir en lång dag, men ibland får man stå ut med sånna dagar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0