Sådan matte sådan hund.

Jag ska köpa en varsin ny vinterjacka till mig och Yinnie till hösten.


Till mig blir det en Canada Goose jacka den kortare modellen i svart.

(Bilden är lånad från Google.)

Och till Yinnie blir det en svart Jacka med knappar under magen, små ärmar med mudd och en luva med päls samt ett fint tryck på ryggen.

Vi ska matcha varandra i vinter jag och Yinnie :)

(Bild lånad från Doggie.se)

 

Mamma tyckte det va stölle att jag skulle köpa en jacka för 5000kr men jag lägger hellre pengar på en jacka jag verkligen vill ha istället för att köpa en jag vet att jag inte vill ha. Yinnies jacka kostar 549kr på Doggie.se

Jag kan varmt rekomendera Doggie.se Jag har alltid fått mins varor snabbt levererade och det tycker jag är ett stort plus. Jag ska inte beställa vinterjacka till Yinnie förrän senare. Så kanske hinner doggie få in någon mer modell på jacka. Meningen är att hennes och min jacka ska vara ganska lika varandra, precis som mor och dotter. För Yinnie är ju mitt barn och jag älskar henne mer än något annat.


Jag och Yinnie i vintras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0