Stark.

Jag har bestämt mig för att hitta den inre styrkan som jag vet att jag har. Jag vet att jag har en överlevnadsförmåga inom mig, annars hade jag inte suttit här idag efter olyckan.
Jag glömmer aldrig vad Jessie sa till mig under en av våra shoppingrundor i Lund: Jag kan inte förstå hur du kan vara så stark. Men det är något jag måste vara för att kunna leva vidare.

Jag har börjat se mig omkring efter valmöjligheter och jag kommer bara fram till en sak, en sak som jag velat så sjukt länge i mitt liv. Hösten 2008 skulle blivit en vändpunkt för mig, men så blev det inte. Mitt liv slogs sönder i maj 2008 och sen dess fick jag arbeta mig igenom något som jag trodde aldrig skulle hända mig.

Jag har två personer att tacka för allt, och det är Jessie...som är som min syster. Min andra halva. Som alltid stöttar mig och får mig att må bra. Som alltid ger mig ett gott skratt och en massa goda råd. Den andra personen är en nyfunnen vän i mitt liv, Annika! Världens goaste tjej...vi är varandras motsatser egentligen men vi klickar på ett grymt bra sätt. Hon är verkligen en vän jag kommer hålla hårt om. Men vi har en stor sak gemensamt....vi båda älskar Papillons och äger båda två hundar från Star Limits Kennel.

Dessa två hjärtan bor nere i Skåneland (Jessie är från Karlstad så hon är här på besök under sommarlovet). När möjligheter blir till verklighet, då är jag hos mina kära vänner! <3

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för jobb...! Så man orkar med nattens uppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0