Underbart.

Igår cyklade jag till Teliabutiken här i Karlstad för att få ordning på min telefon. När jag förklarade felet så sa han jag pratade med "aha, det där problemet" och sen sa han: det finns två lösningar till detta problemet, du kan åka hem, ladda ner programvaran i datorn till mobilen, eller så skickar vi in den och mobilen blir borta i minst 3 veckor.

Det han glömde säga var att jag behövde ha usb-kabeln till mobilen...! Min kartong är spårlöst borta, men vi skulle hem till Mickes kompisar och grilla osv och han hade en sån sladd så han räddade livet på min mobil ;D Nu fungerar den som den ska igen....!

Jag funderar på att laga någon god middag och göra något fint för min baby...det är inte lätt ibland i ett förhållande, men man får göra det bästa av situationen.....för jag älskar honom, enormt mycket! <3

Imorgon ska jag jobba natt igen. Börjar 22.30 och slutar 06.30. Herrejösses vad trött jag kommer va. Men men...har två arbetspass denna veckan om jag inte får fler. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0