Vad händer?.

Blä nu börjar jag må konstigt igen...jag vet inte varför men det är nog ett tecken på att det snart är dags för mig att krypa ner i sängen och sova.

Inatt sov jag som en stock efter jobbet men jag vet inte hur det blir inatt.

Har ju varit ute i solen hela dagen och det märks verkligen.
Har blivit så brun och fin...till och med Micke sa att jag var "solbränd och fin" :) Sånt uppskattas att höra. Imorgon har ju jag och mannen bokat biobiljetter och vi ska ju se efterlängtade Eclipse tillsammans. Tur jag har en man som gillar Twilight precis som mig... :)

 
Träffade storasyster som kom hem till mamma idag och hon berättade en sak som jag tänker komma ihåg längre fram iallafall. Jag trodde bara det gällde en viss del av kroppen men tack för informationen...den ska sparas väl tills jag är i den situationen. Men än så länge kan jag njuta av solen med gott samvete.

Imorgon om det är fint väder ska jag nog lägga mig på en filt här utanför och läsa klart den fjärde Twilight-boken innan bion. Men jag har hört att det ska bli regn så det blir väll en innedag.

Snart dags att gå å lägga sig...kroppen säger åt mig att göra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0