Working friday.

Ska spendera min fredag-kväll på jobbet.
Börjar 17 och slutar 22. Egentligen skulle jag varit ledig i två veckor men jag fick 4 extra pass. Kväll idag och natten tisdag,onsdag och torsdag. Men det är bara roligt att få fler tider för de blir ju betydligt mer i lön till hösten *ler*

Inatt har jag faktiskt sovit. Somnade ju inte förrän efter halv 2 som vanligt men det var för att både jag och Micke fastnade på en skum kinesisk film. Action faktiskt. Den slutade halv 2 och fasiken vad sorglig.

Ikväll hoppas jag det går ytterligare någon bra film så jag har något att göra när jag kommer hem från jobbet. Känns ju lite småpinsamt att åka igenom stan en fredag-kväll i dessa arbetsbyxor när resten sitter på uteserveringen och mår gött. Det är ju synd att de mesta ställena stänger när jag slutar så jag inte hinner köpa någon kvällsmat. Får helt enkelt äta något här hemma...hade ju varit gött med typ kebab eller något ikväll men alla pizzerior stänger 22 och det tar ca 40min för mig att komma hem.

Dags att göra lite lunch...blir stekt köttfärs och ris idag...med grillkrydda på :) Mums! Någon lunch till jobbet kör jag inte då jag antagligen inte har någon lunchrast när jag börjar 17.

Nu blire matlagning innan Unga Mödrar börjar...hoppas jag slipper se en Deja Vu idag som jag va med om igår...haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0