Idag är en bra dag.

  
Nu har valparna kommit. Mellan Hjärtegryn's Gabriel "Micke" (Bild 1) och Luvee Lady Stardust "Lassie" (Bild 2)
Det blev två tikar och två hanar. :)

För övrigt så när jag kom till jobbet igår så fick jag mer pass så mina två veckors semester blir inte av. Men jag blir bara glad av att få jobba...man får ju tänka på lönen man får sen. Jag har ju planerat att köpa en Goose jacka och en sån kostar bortåt 5000kr. Galet dyrt men en helt underbar jacka.

Ska cykla till Pekås sen och köpa något gott för igår låg jag och fantiserade om mandariner på burk och nu MÅSTE jag ha en sån....jag står inte ut längre. Sen blire nog något annat gott från affären.

Fick mail av Nelly igår att mina kläder har lämnat deras lager så jag kommer nog få dem imorgon kanske. Det gillar jag att det går så snabbt. Ska bli spännande att se húr Chinosen sitter på mig :)

Nu ska jag ta vara på denna dagen och inte bara sitta här och stirra resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0