Mammas älskling!

Mamma älskar dig Yinnie...


Min lilla fis. Du är så full i bus och har energi till tusen. Du gör mig glad när jag är ledsen och du finns alltid här för mig. Du är det bästa som kunde hända mig efter att Malin dog. Du räddade mitt liv genom din glädje och din energi. Jag ger dig min kärlek Yinnie. Till hösten när jag fått min lön så ska vi köpa en ny vinterjacka och en ny hood till dig så du blir varm i vinter. Du frös så mycket förra vintern så vi ska köpa en varm jacka till dig. Sen ska du få en massa nya leksaker och nya koppel och halsband. Jag älskar att skämma bort dig Yinnie. Du är ju min lilla bebis och min bebis ska ha det bästa.

 

Jag vet att du har det bra med min mamma och styvfar denna helgen. Hoppas du härjar mycket med dem och att du och Elvin busar massor. Mamma och Husse väntar på dig när du kommer hem. <3

 


Du älskar din tennisboll och du älskar att bada...här har vi beviset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0