Morgon igen.

Så har man vaknat. Mannen kom aldrig hem inatt vilket jag upptäckte vid halv 8 imorse. Kände också att jag inte alls mådde bra så jag smsade Jessie i förebyggande syfte men jag visste vad det berodde på så jag sa också att det går med 100% över om jag lyckas sova några timmar till.

Jag lyckades somna om och drömde en av de sjukaste drömmarna hittills. Det var fan de värsta jag varit med om för det var så mycket blandade saker och drömmen hängde inte ihop alls. Väcktes av att mannen ringde till mig.

Har nu hoppat i min mysdress idag igen. Tänkte ta cykeln ut till Jessie på jobbet och äta frukost där. Yammie! Sånt gillas.

Sen bär det hem och göra sig iordning massor. Åker iväg helt osminkad sen till Jessie och de skiter jag i. Jag orkar inte sminka mig för att sem duscha och sminka om mig. Då kan sminket få vänta så ansiktet får andas lite :) Sarsar på en lååååång natt ;D haha! Jag har inte festat på länge så idag kör jag all-in. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0