Mysoutfit.


Osminkad och oplattat hår...men denna bjuder jag på :)
(Usch hur jag ser ut....men men ibland har man sina dagar då man varken orkar smink eller att fixa håret)

Har på mig ett av de skönaste linnena jag äger. Köpt på hm.se för 79.50:- (det är inte det som kostar 49.50:- nu utan ett helt annat) REKOMENDERAS!!

Väntar på att mirakelkrämen ska göra sitt så jag kan se bra ut imorgon.

Fick ett mycket trevligt samtal från min kära kompis Carro som bor i Åsensbruk utanför Mellerud. Guud vad jag saknar henne. Måste åka dit någon helg och hälsa på dem, samt passa på att fixa håret när man ändå är hos henne. Carro har ganska nyss startat en egen frisörsalong, vilket verkligen är bra då hon är en sjukt duktig frisör. Jag har endast två frisörer som får fixa med mitt hår och det är Johanna på Clipodrom (Jessies syster) eller så äre Carro.

Känner mig rätt taggad inför imorgon faktiskt. Blir min nya Crazy-dress från HM som jag fullkomligt älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0