Nattens tankar.

Jag borde inte behöva göra något åt saken, men det är på tiden att jag gör det. Jag har fått höra så mycket kloka ord nu de senaste dagarna och de senaste kom från min gulliga vän Annika.

Det är tur att jag fortfarande kan stå med huvudet högt och att jag vet vad som sker. För jag kan nästan räkna ut vad som pågår och vilka ord som sägs, men vad kan jag göra åt det. Folk får tycka och tänka vad fan som vill om mig och de får tro på det som sägs om de nu så vill. Men då är det adjöss....goodbye! Från och med nu kör jag med nolltolerans. Många chanser men alla blåsta. Nu är det nolltolerans.

Tar man inte tillvara på det man har....då förlorar man det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0