No more.

Nu blir det inget mer. Jag orkar inte detta. På måndag är det jag som fixar det jag pratat på, fast på en annan nivå. Jag klarar inte av det längre. Så nu sätter jag stopp för det.

Men imorgon ska jag glömma allt trubbel. Imorgon ska jag ha roligt med några vänner. Det ska bli så sjukt kul och jag ska även få träffa en kompis som jag inte träffat på läääääänge. Sen i december typ. Ska bli GRYMT KUL!!! Taggar för en helkväll på stan och ömma fötter dagen efter :)

Jag har inte varit ute på hur länge som helst så det ska bli grymt att gå ut.

Sitter just nu och pratar om mina tankar med en av mina närmaste vänner. Det finns så mycket som snurrar i mitt huvud och jag vet inte vart jag ska göra av det ibland. Känns som om jag skulle behöva byta planet ibland.

Men jag är starkare än vad jag tror....jag har gått igenom mycket i mina dar, och det har gjort mig till den jag är idag...!


Jag inför ett arbetspass. Snygga brallor va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0