Snart åker min bebis.

Min lilla Yinnie ska snart åka hem till min mamma där hon ska spendera helgen tillsammans med dem.
På lördag väntas en utekväll för mig tillsammans med vänner och då vill jag att Yinnie ska vara med dem istället. För jag vägrar lämna henne ensam för att gå ut och festa.

Angående mitt beslut så har jag beslutat mig för att vänta tills efter helgen för att bestämma mig över hur jag ska göra. Frågan är om jag ska behöva göra om allt här i livet.

Så jag bestämmer mig under helgen och diskuterar med pojkvännen vad jag ska göra för att få lite mer klarhet i saker.
Nu måste jag skriva ett sms till honom för han skulle handla när han slutade och då vill han veta vad han ska köpa. Så det är bäst att han får ett sms.

Min prins som hjälper mig så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0