Städning.

Herregud vad jag har städat. Efter att ha rivit ut nästan hela klädkammaren stoppa jag allt på plats och städade där inne så nu är det snyggt där. Sen fortsatte jag in i badrummet och torkade bort lite damm osv. Efter de blev det disken och städning av köket. Det enda som är kvar nu är att jag ska organisera i städskåpet och bära ner lite saker i källaren. Men jag väntar med källaren tills mannen kommer hem för då slipper jag låsa dörren varje gång jag ska springa ner.

Nu har jag snart två veckor ledigt från jobbet. Jobbar kväll på måndag och sen är det ledighet för min del tills den 12 juni. Efter de drar mina långnätter igång. Hittills har jag bara jobbat kortnätter 23-06 men nu ska jag börja jobba 19.30-06.30. Men belöningen kommer längre fram då man får sin fina lön.

En resa till Ullared ska planeras. Mamma sa att då tar vi bilen och hyr en stuga där.

Nu är Mannen snart på ingång så jag ska börja organisera i mitt städskåp så jag får in moppen + hink som nu står och skräpar i badrummet. Just nu känner jag mig väldigt produktiv och energisk så jag får ta vara på energin jag har. Sen även passa på att städa medans Yinnie inte är hemma. Hon ska ju dra ut allt jag lägger iordning...min lilla fis. Saknar henne massor redan men jag vet att hon kommer få det jättebra hos mamma och styvfar i helgen.

 


Min lilla fis Yinnie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0