Underbar kväll igår.

När mannen kom hem från jobbet så hade jag precis städat klart. Jag är så nöjd över hur lägenheten ser ut. Idag ska jag bara vika in all tvätt samt bära ner sakerna i förrådet som aldrig blev av igår, sen är jag klar.

Kändes rätt skumt att inte ha en hund att gå ut med igår kväll och tystnaden i lägenheten märktes verkligen. Ingen som tassar runt på 4 ben och viftar på svansen, eller sitter och skäller på Husse när han kommer hem att han ska ut och kasta tennisboll med henne. Jag skickade med tennisbollen nu när Yinnie skulle åka så nu kan de kasta tennisboll om de vill :) Hon har blivit jätteduktig på att hämta bollen och komma tillbaka med den.

Dock ska jag spendera någon timme ute på Bergvik. Ska in på Maxi och kolla efter smink. Behöver ett solpuder, sen blir det nog ett nagellack, remover, läppstift/läppglans och kanske något mer. Ska nog kila in på Gina Tricot medans jag ändå är där och kika vad de har där. Är ju rätt sugen på den fina sommarklänningen som Kenza har. Den är så fin verkligen. Sen måste jag nog till apoteket och köpa den mirakelkrämen jag hade när jag va yngre för jag har fått en finne mitt i fejjan som jag vill bli av med.

Annars idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra så mycket mer än så. Såg att affärerna är öppna 10-16 så det får bli affärerna innan jag går in på Maxi då det är öppet mycket längre.

Hoppas alla får en bra midsommar. Här blir det lugnt eftersom jag ska ut med vänner imorgon istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0