Världens längsta natt.

Inatt har jag verkligen inte sovit bra. Trodde aldrig natten skulle ta slut.
Det har varit så sjukt varmt + att miljoner tankar har fart omkring i huvudet på mig. Jag har försökt sova lite nu på morgonen men det har inte varit det lättaste det heller. Tack å lov är det lite molnigt idag så vi kan få ner temperaturen i lägenheten. För det är så sjukligt varmt här inne.

Ska strax gå ner och starta de två första maskinerna och sen ska jag gå en promenad med Yinnie som säkert väntar på mig. Först tänkte jag ta med henne och tvättpåsarna ner men jag tror det blir lite väl mycket att bära två stora blå ikea-påsar + att ha en ivrig liten hund i koppel.
Jag hoppas mitt paket från Nelly kommer idag så jag kan använda mina nya Chinos sen.

Idag har Eclipse premiär på biografer över världen. Igår fick redan de första se filmen då de hade en Twilight Movie Night på Bio då man fick se första, andra och tredje filmen i rad. Kan tänka mig att de höll på länge då alla Twilight-filmer är över 2 timmar långa. Men jag hade mer än gärna gått på de kan jag säga. Men biljetterna försvann ju som smör i solen.

Men nu är det dags att hoppa i ett par leggins och något linne innan jag ska ner med all tvätt i tvättstugan. Får hoppas ingen ska jävlas med mig idag och sno min tvättid som de brukar vara ganska bra på ibland. Eller komma med ursäkter typ "oj, är klockan redan 10? jag är inte klar än" Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0