Yesterday.

 
Bild på mig och min klänning.
Fy fan vad jag älskar denna klänningen. Till denna hade jag 7cm klackar trots mina 174cm men det va nog lite fel val av skor för jag hade så grymt ont i fötterna när jag kom hem.

Igår hade vi det mycket trevligt. Min supersöta vän Jessie var här och sen kom två andra och ännu senare kom Jessies kille och hans "bror" :) Det var meningen att vi sen skulle till Tempel men på ryktes vägar hörde vi att halva Tempel var stängt så vi hamnade på en av Karlstads minsta uteställen. Jag har lite svårt för det stället för AC existerar inte där inne och man blir verkligen sjösvett av att vara där inne + att det finns ingen chans till luft för den balkong de har, så har de glas till långt över huvudet och sen en markis som tak + att folk får röka där ute så någon frisk luft finns inte. Usch usch....det är så skönt att komma ut i friska luften sen.

Nu blire frukost för min del innan lillan kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0